vasárnap, január 01, 2012

Új év első napja

Tegnap gyönyörű idő volt. Egyrészt ki tudtam teregetni, most már hetek óta először és mivel kicsit fújt a szél, egész jól meg is száradtak a dolgok. A másik, hogy elmentünk ebéd után egy kicsit sétálni a napsütésben, jól esett.
Mondhatni jól jöttek ki a dolgok, mert attól, hogy megjött Csücsköm fizetése, ki tudtam használni az év végi zárva tartások miatti leárazásokat. Így tegnap pl. olyan pulykamellet rántottam, amit fél áron vettem. Ha nem lett volna leárazva. meg se veszem. Így vettem leárazva oldalast, lapockát, amiket legutóbb kora ősszel  vettem.

A napokban jött a hír, hogy még sem januártól kell majd fizetni a csatornadíjat, hanem márciustól. Most hívhatom majd a szippantósokat, ugyanúgy, mint eddig.

A szilveszter estét szépen itthon tévézve, számítógépezve töltöttük, nem is volt túl nagy durrogtatás, éjjel 1-kor már egész jól lehetett aludni.

Nincsenek megjegyzések: