szombat, január 14, 2012

Gáz van

Most a hétvégére lehűlést ígértek, meg havat. Ehhez képest sütött a nap. Igaz kellemesnek nem mondtam volna a mai időjárást, mert ugyan csak 2-3 fok volt, viszont cserébe fújt a szél. Azért volt haszna a dolognak, amit kitettem ruhát, azt szinte szárazan szedtem be, finom illatosan.

Az országban a helyzet nemhogy nem változatlan, hanem egyre romlik. Nem tudom, mi lesz itt. Nagyon nem vagyok nyugodt az elkövetkezőket illetően. Épp az előbb olvastam egy cikket Görögországról, ott már nyár óta áll a bál. A miniszterelnök és a környezete úgy tesz, mint egy különösen értetlen, vásott kölyök, aki kicsit sem akarja megérteni, hogy mi a baja vele a szüleinek. Azt gondolja, hogy ha elengedi a bírálatokat, akkor majd az ország gondjai megoldódnak maguktól és semmin sem kell változtatni. Az a baj, hogy ha nem lépnek hamar, akkor mi is a görögök sorsára juthatunk.
Éppen most mondja az ATV, hogy a szélsőségesek is el kezdtek jobban mozgolódni, EU zászlót égetni és az unióból való kilépést forszírozni. Szóval sehogy sem jó így ahogy most van.


Nincsenek megjegyzések: