kedd, május 10, 2011

Még csak hét eleje van...

Maya vasárnap belázasodott, hétfő este átvittem a doktorhoz, aki szerint valami vírus. Este Beninek kifakadt az a furunkulus, így most már gyógyul. Ma még kentem neki és kötöttem, majd holnap megkérdem a doktort, hogy meddig kenjem, kössem. Mayának ugyanis kellett kérjek időpontot, mert még tegnap is és ma is nagyon lázas volt. Ma mondjuk annyira már nem, de az éjszaka még előttünk van ugye.

Most volt a lomtalanítás, néhány dolgot kidobtunk, voltak köztük olyanok, amiket még 2002-ben a költözéskor nem tudni miért nem dobtunk ki. Sok mindent vittem le a veszélyes hulladékgyűjtő kocsikhoz és lesz holnap még 1 köröm.

Ma délelőtt végül elültettem a maradék 5 paradicsomtövet és kapáltam még egy keveset. Csücsköm azt mondta, úgy néz ki, mintha géppel kapáltam volna.

Nincsenek megjegyzések: