vasárnap, május 15, 2011

Anyák napja

Maya szerda reggel még hányt egy hatalmasat, szerencsére a wc-be, nem szerteszét. Eléggé pocsékul volt, alig tudtam elvonszolni az orvosig. Arra már szerencsére nem volt szükség, hogy a felírt antibiotikumot bevegye, mert estére már jobban lett. Közben én a szokásos dolgokon kívül kicsit kapáltam még és Lili énekórája után rohantunk Dominikkal az anyáknapi ünnepségre. Nagyon helyesek voltak. Volt egy vers, ami nagyon tetszett, jókat kacarásztam rajta, majd elkérem a szövegét a tantónénitől.
Utána még mennem kellett Ervinéknek segíteni, így aztán este későn értem haza. Csütörtökön csak a szokásos szaladgálás volt, iskola, szolfézs, uszoda, Beniért menni, aztán itthon. Annyira meleg volt, mintha nyár lett volna.
Pénteken Beni kivételével mindenki itthon volt, még Csücsköm is itthon maradt, hiszen még múltkoráról maradt egy napja, azt most vette ki. Nagy fűnyírást rendezett. Szép lett a kert. Én is gazoltam egy kicsit. Most annyi minden virágzik egyszerre. Az íriszek több színben pompáznak, van fehér, világos kék, szép nap sárga és most kezd virágzani a barnás színű, ami gyönyörű. Emellett valami harangvirágféle sok színben, a világos rózsaszíntől egész a szinte bordóig. Még az is lehet, hogy kimegyek és fotózok egyet, más is lássa, milyen szép.
Maya még az iskolában készített nekem mindenféle szépeket, Lili csak úgy magától itthon, és Beniék is a suliban készítettek valami szépet.

Nincsenek megjegyzések: