kedd, október 05, 2010

Sünök

Napok óta nagy a vendégjárás esténként a kitett tálaknál. Minden este teszek ki macskakaját a sünöknek és ha van valami maradék még ezen kívül, akkor azt is. 2 sün most már napok óta jön, de tegnap jött egy harmadik is, aki nagyon éhes volt. Az egyik például nagyon szereti a petrezselymes krumplit, de elfogy szinte bármi. Azt olvastam, hogy ilyenkor a téli álom előtt degeszre eszik magukat, hogy legyen tartalékuk. Így amennyire lehet, tömöm őket.

Pénteken este végül elvittem Lilit ide a doktorbácsinkhoz és abban maradtunk, hogy ne menjen a Futafokra, de még iskolába se szerdáig. Szerdán délben kell visszamennünk kontrollra. Meglehetősen csúnyán köhög. Domcsi végigfutotta, még nem tudni, hányadik lett. A korcsoportelső egy triatlonos fiú lett, fényévekkel hamarabb futott be.

Tegnap voltam Mayával reggel Zaránd doktornál, közel 1 óra volt, mire odajutottunk. Végül abban maradtunk, hogy még 1-2 napig cseppintsünk az orrába, aztán legközelebb a műtét előtti vizsgálaton találkozunk.

Az elmúlt 3 napban Petyinek (egyik macska) a pislogóhártyája behúzódott, már azt fontolgattam, hogy viszem orvoshoz, de úgy néz ki, mára rendbejött.

Este volt a 3 kisebb iskolájában fogadóóra. Rengetegen voltak, nem is jutottam be mindenkihez. A kimaradtakat majd jövő hónapban járom végig. Ma reggel még beszaladtam Lili magyar tanárához, megbeszélni, mit is kellene tenni azért, hogy haladjunk előre.

Nincsenek megjegyzések: