hétfő, július 13, 2009

Kazán 4.

Május 25-én itt volt az a szerelő, aki itt volt a cserénél is. Mikor kijött, elmondta, hogy ki kellene cserélni szerinte a nyomáscsökkentőt, a tágulási tartályt és a biztonsági szelepet, mert szerinte amiatt folyik a kazán. Mivel csepegett csak, így tovább használtuk, azzal, hogy mihelyt keret lesz rá, kicseréltetjük a víznyomáscsökkentőt. Aztán egyik este arra lettem figyelmes, hoy ugyan senki nem fürdik, mégis folyik a víz valahol. Dőlt a víz, kazán lezár....., megint. Így telt a június, hogy lavórból fürösztöttem a gyerekeket is és mi is így fürödtünk, melegített vízzel.
Július elején itt volt a mi vízvezetékszerelőnk is és kimérte a tágulási tartályt, ami hibátlan, és a biztonsági szelep is jó. Kicserélte a víznyomáscsökkentőt és ráengedte a kazánra a vizet, ami kb. 2 perc múlva el kezdett csepegni, így megint le kellett zárni. Így 2-án csütörtökön bejelentettem, hogy gond van a kazánunkkal, 10-én már jött is a bácsi és mit tesz Isten, miután adtam neki egy zseblámpát, megállapította, hogy a vadiúj tartályunk folyik.
Azért azt megkérdezte, hogy nem tartunk-e véletlenül savas dolgokat a pincében, mert eléggé leamortizálódott a vadi új tartályunk. (4 kiskorú mellett ez elég gáz lenne, nem? ) Mit is mondjak???
Talán a jövő héten jönnek cserélni, természetesen garanciálisan.

Nincsenek megjegyzések: