kedd, február 19, 2019

Elindult a nárcisz szezon

Két-három hete láttam először nárciszt a boltokban, vettem is, úgyhogy az első csokor már ki is lett dobva, és már itt a következő. A múlt héten pedig már az utcákon, tereken és kertekben is megjelentek az első virágok, hamarosan mindent be fog lepni a nárcisz. És ilyenkor szokott kezdődni a nárciszos adakozás is a végstádiumos rákos betegek és családjaik támogatására. Egy font fejében kapsz egy szép kis nárcisz virágocskát, művirágból, vagy ha többet adakozol, akkor valami fémkitűzőt vagy ha még többet, akkor tűzzománcból valót, amit ki lehet tűzni. 
Úgyhogy nem csak az utcákon, tereken és bárhol a környezetben  lehet nárciszt találni, hanem az emberek kabátján, pulcsiján, bárhol, rengeteget.


 Képtalálat a következÅ‘re: „daffodil cancer society uk”
Ez itt egy szép kollekció

Egy kicsit vissza az időben. Lilinek karácsony után vettünk egy szekrényt, mert amit még beköltözés után vettünk az egyszerűen széthullott atomjaira. Mondjuk nem gondoltam volna, hogy 3 évet bír csak ki és vége lesz mint a botnak. Az egy fémrudakból összeállítható, vászon huzattal és polcokkal rendelkező dolog volt, amíg használni lehetett. Aztán már csak elkezdett foszladozni. Nagyon büszke vagyok Lilire, mert szinte teljesen egyedül állította össze az új szekrényt, nagyon kis segítség kellett csak Csücskömtől. Ez viszont rendes bútorlapból való most már. 
A másik, ami miatt mind a két lány miatt "dagad a keblem", az az, hogy könyveket olvasnak egymás után angolul. Én még az első elkezdett könyvemnek sem jutottam a végére, nemhogy a sokadiknak. Az is igaz, hogy néha még magyarul olvasni sincs kedvem, annyira fáradt vagyok. Tévedés ne essék, nem panaszkodni akarok, csak ez van. De majd belehasítok, mert ott sorakoznak a könyvek olvasatlanul. 




Nincsenek megjegyzések: