szombat, június 09, 2018

És akkor megint a mosógép,

amihez csatlakozott a mélyhűtő is. 

A mosógép, nem sokkal érkezése után elkezdett egyre zajosabb lenni centrifugázáskor, aztán egyre hangosabb lett. Aztán mikor a mélyhűtő is elkezdett hangoskodni és jegesedni, akkor már szerelőt hívtam és úgy voltam vele, hogy akkor már nézzék meg a mosógépet is. Ugyanonnan jött a szerelő, csak a profiljuk nem volt ugyanaz. 
A mélyhűtő úgy néz ki, meleget kapott a mögötte levő ablakból besütő reggeli napsugártól és emiatt nem működik pillanatnyilag rendesen. Ki kell teljesen ürítenem és leengedni úgy másfél nap alatt. Most azon dolgozunk, hogy a mélyhűtő szinte teljesen kirürüljön. Időközben tettem fel az ablakra egy fekete kukás zsákot, de igazán nem értem, a tavalyi nyarat zsák nélkül toltuk végig, pedig akkor sem volt hideg. 

Szóval a mosógép meg azért zörgött, mert azok a nehezékek, amik benne vannak, alul és felül, nem voltak rendesen rögzítve, valószínűleg már az első pillanatban sem. Most mint az álom, olyan csendes. 

Ma pedig megérkezett Miának a levél, hogy tényleg 19-én lesz a műtétje Port Talbotban, de előtte még ide a Morriston Hospitalba be kell mennünk jövő pénteken egy tesztet elvégezni, aminek időközben lejárt az érvényessége. 

Nincsenek megjegyzések: