vasárnap, december 03, 2017

Idén is lesz tél,

még ha kissé megkésve jutott is eszembe. 
Bár ez sem teljesen igaz ebben a formában, mert eszemben volt nagyon is. Anyának nagyon helyes kis listát írtam, hogy mit is kellene csinálnia a kocsival ahhoz, hogy a télen is rendben tudják használni. De az, hogy nekem is itt van egy kocsi, amit legalábbis ellenőriztetni kellene, az teljesen kiment a fejemből, múlt szombaton munka közben jutott eszembe, hogy bakker én micsoda liba vagyok! És még szerencsém volt, hogy szombaton délelőttös voltam, így aztán még volt lehetőségem futni vele egy-két kört. A kollégáim azt mondták, hogy a Halford nevű autós bolt, ami nincs túl messze a munkahelyemtől, csinál hűtőfolyadék tesztet, de nem. Na, akkor ott kezdtem el gondolkodni, hogy hova kellene menni mégis, mert hideg az lesz, az biztos, főleg hogy már napok óta vakartuk a jeget a kocsiról. Végül az jutott eszembe, hogy hátha az a szervíz nyitva van, ahol a kerekek összetartását beállították és igen, én nyertem. 
Most már csak el kellett jutni odáig, ami egyáltalán nem volt egyszerű feladat, mert a stadiont,  ahol focimeccsre készültek, nem tudtam kikerülni, viszont annyian voltak körülötte, mint az oroszok. Mozdulni alig lehetett, de azért valahogy csak elvergődtem a szervízig. Ott megkértem őket, hogy amíg a szomszédos boltban bámészkodom, addig néznék már meg a hűtőfolyadékot, aztán elsántikáltam a The Range nevezetű áruházba, ami onnan legfeljebb 500 méterre ha volt. Viszont a délelőtt folyamán sikerült egy rettentő rosszat mozdulnom, így előrehajolni tudtam, de kiegyenesedni nem nagyon, vagy csak nagy nehézségek árán és nagyon furcsán, ettől volt a sántikálás. 
Mikor, úgy fél óra múltán visszamentem a szervízbe, boldogan közölte velem a munkafelvevő, hogy tökéletesen rendben van a hűtőfolyadék, szinte új. Valószínűleg eladás előtt lett feltöltve, de annyira nem részletezték anno, hogy mi minden lett cserélve az autóban. 
Aztán a hét elején még visszamentem a Halfordba venni jégoldót az autókilincsekhez és szilikon sprayt az ajtókhoz, hogy ne jegesedjenek le olyan könnyen. 


Nincsenek megjegyzések: