szombat, augusztus 06, 2016

Még mindig aggódunk

Ma van ugye az utolsó napja Gyurinak, egyenlőre semmi újság. 

Én ezen a héten dolgoztam a legtöbbet eddig, 35 órát. Jártam úgy is, hogy valamelyik nap nagyon dícsértem  a First-öt, hogy milyen pontosan jön minden nap, hát, nem kellett volna. Ugyanaz nap hajszálon múlt, hogy elértem a buszt, korábben jött vagy jó 5 perccel és valami nagyon tüzes menyecske vezette, mert mintha sárkányok üldöznék, vágtatott végig a soktonnás buszával a városon. 

A héten volt mindenféle időjárásunk, eső, köd, napsütés és mindez együtt. 
Ezt  valamelyik este, hazafelé fotóztam a buszról

Ez szintén esti felvétel, a buszmegálló az út túloldalán van

Az előző képhez képest nagyjából 45 fokot fordultam balra, ezen az utcán szoktam lemenni a munkahelyemre

Ez a kettővel fentebbi kép ismétlése, kicsit jobb időjárási körülmények közt, de még mindig este 8-kor

Ez már az utcánk itthon, sajnos nem adja át a fotó, hogy mennyire szép volt, este 9 előtt kicsivel 
Ez néhány nappal később, szintén hazafelé az utcában, de érzésem szerint egy fél órával később 
Néhány pillanattal később

Nincsenek megjegyzések: