szombat, november 01, 2014

Rákaptam a nyelvtanulásra

Mostmár legalább 3/4 éve hogy a duolingo.com segedelmével fejlesztem az angolomat, ami sok szempontból csapnivaló volt és egész sokat javult ez idő alatt.Időközben, néhanap, ha volt rá időm, átkalandoztam az www.5percangol.hu oldalra és ott is tanultam vagy tesztet töltöttem ki.
Aztán, egyszer csak eszembe jutott, hogy Lilivel vagy Mayával voltunk fenn a János kórházban és míg várakoztunk, érkezett egy anyuka a kislányával. Spanyolul beszéltek és azt valami gyönyörűség volt hallgatni. A duolingon pedig van lehetőség arra, hogy angol nyelven tanuljak spanyolt, hollandot, franciát, németet, portugált, írt, dánt.
Nekifogtam a spanyolnak és aztán vagy 2 hónap múlva a hollandnak is. A spanyol néha kifog rajtam, annyi az előljáró, és némelykor úgy kell kitalálnom, hogy mit is kellene csinálni, hiszen az angol nyelvtan sem az erősségem, meg az angol magyarázatot sem mindig értem. Ami könyvem volt azt asszem úgy elástam, hogy ember nincs, aki megtalálja. Holland meg sose volt. Hát majd csak előkerül, mert a dobozokban nincs.

Lehet, hogy ma volt a napja, hogy megtalálta a házat az, aki meg is akarja venni. Néhány nap múlva kiderül, nem akarok előre inni a medve bőrére.

Nincsenek megjegyzések: