péntek, október 17, 2014

Korai kelések, esti álmosságok

A héten azért kicsit kegyes volt hozzánk az időjárás, szinte minden nap, ha délelőtt esetleg nem is, de délután sütött a nap. Ma volt az első esős napunk és mindjárt szél is lett.

A héten azt lehet mondani, hogy befejeztem a könyvezést. Ha nem is tökéletesen, de a java készen van. Kis híján elértük a 100 dobozt, de ha már költözni kell, akkor a vége biztos túl lesz a 100 dobozon, mert itt most készen van 97 doboz, amiből nagyjából 20-25 doboz a mienk, a többi anyáé. Még ami szanaszét van az biztos lesz 3-4 doboz. Anyának vannak még kinn dobozai, amiket nem is fogok katalogizálni, mert azok nem is könyvek, hanem ilyen romantikus füzetek.

Most a héten hallottam, hogy azon az utcán, ahol jár a busz, volt egy eladó ház, amolyan kocka tipusú, csak volt neki pincéje és egy üzlethelysége meg 2000 nm kert hozzá, na, ez elkelt. Jó régen árulták azt is.
A héten kétszer is hívott a Dunahouse, hogy meg akarnák hosszabbítani a szerződésünket, de aztán abban maradtunk Csücskömmel, hogy inkább ne hosszabbítsuk, örüljünk, hogy megszabadultunk tőlük.

A héten minden nap 5-kor vagy még azelőtt keltem, Lilikém kicsivel később hétfőn és szerdán, Csücsköm meg áttért az 5,40-es kelésre, de ma még ennél is korábban kelt ő is. Elszoktam már ettől a nagyon korán keléstől, így esténként elég hamar eldőltem az ágy irányába.

Nincsenek megjegyzések: