vasárnap, december 29, 2013

Majdnem túl a karácsonyon

24-én még hajnalban azzal kezdtem, hogy elszaladtam a piacra, hogy még az anyáéknak szánt libamájat meg tudjam venni. Mivel a körülmények úgy alakultak, hogy ez 24-e reggelre tolódott, jelentős árengedménnyel tudtam hozzájutni  a libamájhoz. Aztán még egy kis könnyű bevásárlás itthon a Lidl-ben és az Aldiban. Nekem már csak a főzés maradt, Csücsköm ragadta magához a porszívócsövet, így ezt a gondot levette a vállamról, itt-ott a gyerekek is besegítettek. Szépen, jól időzítve mindent, idéjében elkészültem mindennel. Cserében este, későn olyan voltam, mint a kifacsart citrom. Az ünneplés viszont jól sikerült, mindenki örült a kapott ajándékának, még Domi is, pedig könyveket nem szeret kapni, mert az olyan neki, mint a levegő, lételem, nem ajándék. De most mégis örült, pedig nem is tudja, hogy van még egy könyve, amit majd Zsókától kap.

Nincsenek megjegyzések: