péntek, augusztus 23, 2013

És végre, nekifogtak az útnak....

Még a nyár elején rebesgették, hogy leaszfaltozzák az utat előttünk, ami már évek óta jó lett volna, csak jogi és pénzügyi huzavonák miatt nem csinálták meg. És ma végre nekiláttak. Nem akarok elégedetlennek tűnni, de nem tudom, hogy miért kellett megvárni, míg jön az esős időszak, mert akkor tocsoghatunk a sárban. Főleg, hogy még a járdát is ki fogják cserélni és az utca túloldalán szikkasztó árkot is ásnak, meg még ki is fogják burkolni. El fognak vele szötyögni vagy 4-5 hetet. Vagy ki tudja?

A héten megint szaladoztam ide-oda. 22-én reggelre volt időpontunk a szemészeten, így testületileg bementünk a gyerekekkel a Fehérvári úti rendelőbe 9,10-re. Szerencsére nem kellett senkinek új szemüveg, de fél év múlva mennünk kell megint. Utána hazafelé a két kisebbel bementünk az Aldiba és a Lidlbe vásárolni.
Ma reggel elmentem Csücskömmel együtt Budafokra, a piacra, kicsit nézelődtem, aztán dolgom volt az OTP-ben, és bementem a kerületi intézmények gazdasági irodájába. Valahogy ők azt gondolták, hogy majd szeptember közepén visszafizetik azt a pénzt, amit a nyári táborban lemondott napok után kellett volna visszaadjanak. Arra gondoltam, hogy ha vissza lehet kapni hamarabb, akkor elkérem tőlük. Lehetett.

Minekutána a Szociális osztály szerdán még egy papírt akart tőlem, és azt akkor abban a szúrásban nem tudtam produkálni, ma visszamentem hozzájuk és vittem. Ott ücsörögtem vagy 3/4 órát, mire végeztem.
Innen elmentem bevásárolni, majd még beladikáztam a Camponába is, mert valahogy 2-3 havi számlát nem fizettem be a mobilinternetre, és már nem is működött, Csücsköm meg már nagyon hiányolta, minden nap használja.
Így, hogy már kicsit nagyobbak a gyerekek, jobban itthon merem hagyni őket, de azért mindig igyekszem hazafelé.

Nincsenek megjegyzések: