szerda, november 30, 2011

Szürkeség

Egyetlen szép napos napunk volt az elmúlt hetekben, annyira nyomasztóan szürke idő van, hogy borzalom.
Hétfőn Domi sakkversenyen volt, 20-ból 8. lett. Nem is tudom, mi lenne, ha foglalkozna is vele. Itthon gyakorlatilag nem sakkozunk. Én nem tudok, nem is nagyon izgat. Beni jár sakkszakkörre, de még nem nagyon láttam őket együtt játszani. Kedden grundbirkózó bajnokságon volt Domi, itt végül is nem termett neki babér, bár azt mondta, hogy ő nem akart a saját iskolatársa ellen nyerni, így hagyta őt nyerni.

Hétfőn este, mielőtt lefeküdtünk volna, Csücsköm majdnem sírva fakadt, mert arra ment fel a szobánkba, hogy valamelyik macska belepisilt az ágyába, így az estét azzal töltöttük, hogy ágyat húzzunk, aztán én a tegnapi napot azzal töltöttem, hogy kimostam mindent, ami pisis lehetett. Jó munka volt, a legnagyobb gondom a téli paplannal volt. Nem fér be a mosó gépbe, illetve befér, csak túl nehéz. Így kimostam a zuhanyzóban, aztán kissé átöblítettem a mosógépben és kicentrifugáztam. A vegytisztítók nekem túl drágán vállalták volna.

Nincsenek megjegyzések: