vasárnap, november 13, 2011

Novemberi fagyok

Már tegnap is jó hideg volt reggel, de majd holnapra ígérnek már -10-et is.
Az ablakok tiszták, a függönyök is.
A kertben a leveleket összeszedtük, szedtem, már csak kevés maradt. Egyik nap az utcafronton mentem végig a fűnyíróval, egészen sok levelet szedtem össze így, és össze is vágta a fűnyíró a lehullott leveleket. Könnyebb volt bezsákolni mindent. Egy délelőtt ráment erre a mutatványra. Volt pár nap, amíg nem lehetett égetni, mert annyira rossz volt a levegő. Még Piros cicánk szeme is begyulladt és köhögött, annyira sok volt a por.

Mayából  csütörtökön kiszedték a varratokat, az egyik anyajegy helyét majd jobban szemmel kell tartani, mert lehet visszanő. Valószínűleg majd vinnem kell Mayát szemészetre, nagyon sokat panaszkodik fejfájásra, szédülésre.

A madarak rengeteget esznek, már elfogyott 6-8 cinkegolyó és ki tudja mennyi szotyi.

A hétvégén megint megszabadultunk egy rakás veszélyes hulladéktól, volt egy akció és nem túl messzire le lehetett vinni őket. Ilyenkor szoktam megszabadulni a használt sütőolajtól is, elemektől, fejhallgatóktól.
Benikém továbbra is boldogan jár haza gyalog.
Lilinek horgoltam egy sapit, majd lefotózom. A lány szép volt eddig is, a sapi pedig jól áll neki.

Nincsenek megjegyzések: