péntek, október 14, 2011

Még mindig kellemes, meleg nappalok, de már ősz

Múlt héten pénteken jött Beni először haza egyedül busszal az uszodából. Vitt magával telefont is, így nagyjából tudtam, mikor merre jár. Nagyon tetszik neki, hogy egyedül jöhet haza. Nekem is könnyebbség, főleg azokon a napokon, mikor ének és szolfézs van a többieknek. Más napokon pedig nem kell mindenféle veszett időpontokban elmennem, hogy hazahozzam, hanem ügyesen hazajön.
Ezen a héten is volt Beni sportversenyen, most focibajnokságon voltak. Két fordulós volt, a végén nyolcadikak lettek a tizenkét csapatból.
Hétfőn este Lilikém panaszkodott, hogy nagyon fáj a füle. Kapott Algopirynt, fülcseppet, többször felébresztett az éjjel, aztán valamikor hajnalban kifakadt a füle. Így a reggelt a fülészeten kezdtük és persze itthon maradt.Még most is tisztul a füle, hétfőn megyünk újra az orvoshoz. Csütörtökön ment megint iskolába, én meg nekifogtam a kert felásásának. A növényeket már hamarabb behoztuk, így már csak a muskátlik voltak kinn tegnap, de azokat is behoztam. Szerencsére, mert reggelre jeget vakartunk a kocsiról.

Nincsenek megjegyzések: