szerda, április 20, 2011

Tavaszi szünet

Azért annyira nem sikerült minden úgy, ahogy elterveztem.
Maya és Beni mentek már csak csütörtökön, de Beni csütörtökön szinte ájuldozva jött haza. Még szerencsénk, hogy hazaértünk. 15 -20 perc elteltével már búcsúztunk is az ebédjétől. Ő is belázasodott másnapra, és pénteken Csücsköm sem volt jól, így ő se ment. Szerencsére volt még 2 szabadnapja tavalyról, így nyugodtan itthon lehetett.
Az elmúlt hetek lázas izgalomban teletek úgy egyébként, amikor jól voltak a gyerekek, mert 11.-én volt az iskolában a bolha piac, amiről persze nem lehetett lemaradni, aztán 15.-én pedig az éves bemutatkozó előadás, amire minden osztály készült. Így egyik nap Dominikot kellett felvinni korábban, másik nap Mayát, hogy próbáljanak. Pénteken aztán csak a három kisebbel mentem le, mert Beni nem akart jönni, Csücsköm pedig még nem ért haza. Nagyon kevésnek tűnt a hely, kinőttük a művelődési ház nagy termét.Eddig lehetett a lépcsőn is ülni, hogy elférjen mindenki , de most bekeményítettek és nem engedték. Így minden szék tele volt, sőt szerintem volt olyan is, aki be se fért. Hétfőtől pedig már szünet van, így itthon van szinte mindenki. A tervek szerint Csücsköm is itthon lett volna egész héten, de ma be kellett mennie. Majd kiderül, hogy holnap mi a helyzet.
Tegnap annyira jó idő volt, hogy délelőtt kinn főztük az ebédet bográcsban, aztán Csücsköm kifeküdt napozni délután.
Már elővettük a kerti bútorokat is és nagyon örülünk neki, hogy nem kell fűteni.

Nincsenek megjegyzések: