csütörtök, április 22, 2010

Újra suliban

Szépen, a maga medrében megy minden. Volt a héten mindenkinek énekórája, a szolfézs viszont Mayának elmaradt. Nem nagyon jó, hogy Hajni néni vagy nem szól, ha elmarad a szolfézs, vagy pedig rendszeresen késik az órákról, pedig ott lakik egy köpésre az iskolától. Maya szegény várta, hogy legyen szolfézs, és mivel ő ment egyedül, kiment az énekteremhez de nem tudott visszamenni a csoportjához. A szolfézs elmaradt, ő meg kinn sirdogált a kertben, hogy se szolfézs nincs, se bemenni nem tud, aztán valaki rátalált és bevitte a csoporthoz.

Nyílt itt nem messze egy sajtbolt, ahol a  gyári árnál nem sokkal magasabb áron lehet mindenféle sajtokat venni és sajtreszelőket, fondue készleteket. Volt most 1000 ft/kg áron nagyon finom füstölt sajt. Ma láttam, hogy rántani való sajtot pedig 2 gurigát lehet venni 1300,- ft-ért.

Két hete hallottam először arról, hogy a Környezetevédelmi Minisztérium pályázatot hirdetett az időseket gondozó és a nagycsaládos szervezetek számára, hogy a tagjaik részére energiatakarékos mosógépek és/vagy hűtőgépek vásárlásához adjanak támogatást 60 ill. 70ezer ft értékben, attól függően, hogy A vagy A+ kategóriájú az új készülék. A múlt héten azt intéztem, hogy a csepeli nagycsaládosok felvegyenek bennünket tagnak és kértünk egy 300 literes hűtőt, amire majd még rá kell fizetnünk, de legalább nyáron is el fogunk férni benne, mert nincs benne az a 30 literes mélyhűtő sem. Jó lenne, ha sikerülne ez a csere, mert a hűtőnk már idén tölti a 16. évét.


Szerdán voltam a dokinéninknél, szerencsére a szememmel nincs baj, a vérnyomásom is helyreállt a fogyás következtében. Persze nyilván folytatni kell tovább a diétázást gondolom még úgy 1-2 évig, aztán meg az életem további részében is. A kardiológiára jún. 1-ére kaptam időpontot. Még a kardiológia előtt újra mennem kell a laborba és a kardiológia után mennem kell vissza a dokihoz.

Nincsenek megjegyzések: