csütörtök, február 11, 2010

Mégis sikerült

Tegnap még nem akartam írni, hogy megcsillant a remény Dominiknak a zeneiskolában hivatalos növendékké válni, mert nem tudtam, hogy mi sül ki az egészből.
Az történt, hogy Andi egyik tanítványa így beíratkozás után egyszercsak azt találta mondani tegnap, hogy ő nem akar többet jönni. Én tegnap rögtön mondtam Andinak, hogy ha tényleg úgy lesz, ahogy látszik, akkor szeretném Domit beíratni, hogy járhasson rendesen. Andi nem tudott a szülőkkel beszélni, így csak ma derült ki, hogy a lány tényleg nem fog menni.

Így mától Domi zeneiskolás. Beszéltem a szolfézstanárral is, oda is fogunk járni, ahhoz a tanárhoz, akihez Lili jár. Lili nagyon szereti őt, így inkább oda járatnám, Maya tanárnénije valahogy nem passzol Mayának és néha nekem se. Az a gyanúm, jobban járok, ha a szimpatikusabbat választom, főképp, mert a szolfézs nem biztos, hogy az élvezetekről szól, de valahogy ő nagyon jól át tudja adni. Jövőre Mayával is váltunk.

Nincsenek megjegyzések: