szerda, február 10, 2010

Farsang lesz

Végül csak a gyerekekkel mentem el a koncertre és egész 3/4 8-ig bírta Domi, a többiek még elültek volna. Maya kifejezetten undok volt, hogy azt mondtam, megyünk haza. A népzenészek az első részben játszottak, mindjárt a kezdéskor, aztán voltak művésztanárok és néhány növendék. Jó kis koncert volt, ameddig láttuk.

A hétfőn Maya és Domi jött énekórára. lenn a pincében voltunk és ott voltak velünk együtt a bőgők is ledepózva. Domi megkérte Andit, hogy hadd próbálná ki , hogy lehet pengetni. Hát az óra végén kipróbálta, tetszett neki nagyon. Tegnap, kedden megírtuk a leckét, azán ment Domi focizni. Ma iskola után hazajöttek és némi leckecsinálás után visszavittem Domit a suliba gyógytesire és hoztam Mayát haza. Ő leült leckét írni, aztán mentem Beniért és Domiért. 1/2 4 után elindultunk Lilivel és Domival. Lilinek ma egyedül volt órája Andival, mi addig leckét írtunk, olvastunk. Kifelé megint belebotlottunk Pali bácsiba, akinek elmeséltem a múlt heti és az eheti nagybőgőre való rácsodálkozásokat és bemutattam neki Domit. Bíztatta Domit, hogy jövőre menjen bőgőzni, úgyis csak egy tanítványa van, aki bőgőzik. Ahogy elnézem, nem lenne ellenére Dominak sem.

Kosár edzésen pedig csibikém végigugrált még vagy 3/4 órát.


Tegnap előtt láttam évek óta először feketerigót. Úgy megörültem neki, hogy megnéztem a neten, hogy vajon mivel lehetne etetni. Éppen volt bolognai tészta maradvány, amit kitettem nekik tányérba. Jöttek a rigók is, de hajnalban bejött egy kóbor kutya is, az kizabálta a maradékot. Így aztán adtam nekik egy kis almát, meg volt itthon néhány túlérett kivi, azt is megkapták.
Koradélután aztán lett itt olyan vendégjárás, hogy ilyet még nem is láttam. Itt voltak a a cinkék, kék és szén cinkék is, verebek, zöldikék, rigók aztán előkerültek tengelicék és szürkebegyek. Ezt mindet onnan tudom, hogy a hétvégén kerestem egy számomra ismeretlen madár nevét, mint kiderült a meggyvágót kerestem.Itt találtam meg. Remélem látom még őket.

Nincsenek megjegyzések: