szombat, április 25, 2020

Most, hogy itthon voltam egy kicsit,

bepótoltam pár dolgot.
Például húsvétkor nem sütöttem semmit, mert nem nagyon volt rá időm. Úgyhogy az első itthon töltött napok egyikében sütöttem 2 adag mákos bejglit. Aztán volt palacsintasütés is és ma kinti grillezés a gyönyörű időre való tekintettel. 
Hétfőn rendet tettem Mia szobájában, ami már inkább csak tárolótérként szolgál, de Beni telehordta valami okból mindenféle vacakkal, szeméttel, mi is pakoltunk bele, úgyhogy át akartam nézni, mi van ott, mit kell kidobni, mit kell elfuvarozzak Miának, hogy tegyen vele belátása szerint. 
Közben megvarrtam pár maszkot, hogy legyen itthon, ha majd már lehet menni kifelé. 
És holnap már menni kell újra dolgozni, pedig már épp kezdtem belejönni az itthonlevésbe. 

Nincsenek megjegyzések: