csütörtök, augusztus 29, 2019

És akkor befejeződött a

maratoni fagyasztó/hűtő leengedési, beállítási program. Végre!
A múlt héten hétfőn engedtem le a fagyasztót, ami aztán 4 napig állt üresen és csordogált belőle a víz. Aztán a hét végére visszakapcsoltam és hétfőn a kombi hűtőt  kapcsoltam ki és kezdődött előröl az egész. Azzal a különbséggel, hogy a hűtőből a hungarocell dobozokba pakoltam és ott cserélgettem a hűtőakkukat reggel és este. Mind a két gép be lett állítva a szerelő által kért formán, tehát hátrafelé dőlnek a falnak. És akkor lehet reménykedni, hogy most már akkor nem 2 havonta kell leengedni őket. Éppen elegem lett belőle. 
A múlt héten voltunk beíratkozni Miával, tegnap Domival, ma pedig Lilivel és Benivel. A két kisebbnek még nincs órarendje, Mia hétfőn kezd, Domi egy héttel később. 

Nincsenek megjegyzések: