kedd, október 24, 2017

Ophelia és Brian

hála Istennek elmentek anélkül, hogy bárkinek itt a környékünkön baja lett volna. Azt nem mondom, hogy meg sem éreztük a hatásukat, mert jó nagy széllel jött mindkettő hurrikán, de a szeme mindkettőnek inkább Írországon volt, ott csinált is bajt. 
Amit mi érzékeltünk belőle, az az volt, hogy a házat nagyon nyomja a szél. Nagyjából fele ekkora szélnél a Tátra utcában már aggódtunk erősen, itt még szerencsére nem volt olyan élményünk - és remélem nem is lesz, hogy vitte volna a cserepeket  a szél. 

Közvetlen hatása szombaton volt Brian-nek. Ez abban nyilvánult meg, hogy az X1-es busz talán terelt útvonalon közlekedett, ha egyáltalán tett ilyesmit. Azt azért én a rádióból megtudtam, hogy az a híd, amin át kellene jönnie Port Talbotból, le van zárva.  Emiatt aztán Csücsköm nem tudott elindulni az Amazonból úgy, hogy el is érje a csatlakozását. Úgy meg semmi értelme nem lett volna kinn állnia a hidegben reménykedve, hogy majd csak egyszer odatéved a busz, mert nem tudott volna hazajönni a buszpályaudvarról, csak nagy sétával esetleg, viszont 4,30-ért, ami erős túlzás lett volna. Így visszament az Amazonba és leült netezni, amíg én odaértem. Monjduk nekem ez bele került így egy 3/4 óra szabadságomba. De legalább nem fagyott, ázott ronggyá. 


Nincsenek megjegyzések: