szerda, augusztus 29, 2012

Ágyazás késő este

Szép időnk volt ma, szél se nagyon fújt. Reggel vásárolni voltam és vízért is lementem a kertek alatt, mert nagyon fogy.

Tegnap késő este a szomszédból Gábor felhívott, hogy kellene-e egy 170 cm-es ágy, ami ágyneműtartós. Mivel nemrégiben vettem észre, hogy Lili ágyának a rugózata tönkrement, így kértem, hogy hozzák haza. Helycseréket csináltunk, Lili ágyát kitettük a kertbe, Domi ágyát kapta meg Lili és Domi kapta az új ágyat. 
Lili ágyát ma küzdöttük ki a lányokkal a garázsba. 

Domi jól aludt, Lili kissé panaszkodott, hogy ő annyira nem aludt jól, de szerintem ez csak 1-2 nap, aztán megszokja. Mi ketten felnőttek még rosszabbul aludtunk, mert a szomszédban Pongi kutya 3 órától 15-20 percenként keservesen vonított, hogy be akarna menni a házba, ahol a háziak nem akarták beengedni. Így eléggé kimerítő volt az éjszaka. 


Nincsenek megjegyzések: