hétfő, április 16, 2012

Erzsébet utalvány

Azért ma már elővettem a fűnyírót és mosás, takarítás után nyírtam egy kis füvet, aztán elmentem a kisebbekkel énekórára és szolfézsra.
Kicsit lehűlt és ma egészen be volt borulva.

Jó nagy meglepetésben volt részem ma. Az új ételutalvánnyal az Erzsébettel ma fizettem először a Tescoban és nagyon elcsodálkoztam. Vettem csirkecombot, na azt nem tudtam kifizetni belőle, de a macskák konzervjeit gond nélkül. A hús ezek szerint nem alapvető élelmiszer, de a macskakaja bezzeg az. Nagyon nem lenne jó, ha tényleg Erzsébet utalványban fizetnék a családi pótlékot. Így is minden hónapban nyűglődés, hogy hogyan költsem el, hogy ne nagyon drágán vásároljak. Aldi még mindig nem fogadja el, nem is beszélnek róla. Az már csak a legkisebb gond, hogy nem tetszik a grafikája és rettentő ésszerűtlenül van kiadagolva, borítékolva.

Nincsenek megjegyzések: