péntek, március 30, 2012

Kötni jó!

Most már hét vége van, jó kis hét volt, itthon hála az égnek viszonylag nyugalom volt, bezzeg a politikában......

A sün továbbra is jól van, majd hétfőn megint hívom a rendelőt, mert ma nem volt benn a doktornő, de a hírek szerint rendben van.

Hónap elején elkezdtem egy pulcsit kötni, jó bonyolult mintával. A háta tiszta fehér, az kész lett vagy 3-4 nap alatt, úgy, hogy csak este foglalkoztam vele. Aztán nekifogtam az elejének, amihez norvég mintát kerestem, bár sose csináltam ilyesmit. Áldás az internet, mert onnan néztem ki, hogy hogyan is kell hurkolni ahhoz, hogy szép legyen. Volt egy nagyon bonyolult 4 szálas minta is benne, ami kétszer ismétlődött végül, másodjára sokkal szebb lett. Ami nagyon érdekes, hogy utoljára tán a főiskola alatt kötöttem többet, és azóta nem is. Most viszont jól esik kötni, és szépen, egyenletesen is megy. Majd ha elkészül, felteszem fotón.

Múlt csütörtökön voltunk Mayával a nevelési tanácsadóban, aztán e hét hétfőn benn voltam az iskolában Maya matektanárjánál, aki megnyugtatott, hogy korántsem olyan elkeserítő a helyzet matekból, mint amilyennek én itthon érzékelem. Így aztán megállapodtunk, hogy fel sem vetem a nevtanban, hogy felmentsék Mayát az osztályzás alól, mert inkább ösztönzőleg hat rá az osztályzás, mintsem kudarcnak élné meg. Amin én itthon kétségbe estem, az az volt, hogy a törteket most vették, és teljesen úgy tűnt, hogy egy szót sem ért az egészből,  de aztán a tanárja jól eligazított, hogy mivel tudok segíteni neki és mit ne is kérdezzek, mert felesleges.
Az itthoni nyűglődésnek pedig a legjobban az az oka, hogy fáradt már, mire leül a leckéhez, még ha volt is a suli  és a leckeírás között 1-1,5 óra pihenés.

A hétvégén ültettem hagymát, tegnap pedig arra számítva, hogy az előrejelzés szerint várható egy kis eső, borsót vetettem. És tényleg lett egy kis eső, bár nem volt túl sok. Viszont most nagyon fúj a szél, így ami éjjel esett, már alig látszik a nyoma, mert kifújta a szél.

Nincsenek megjegyzések: