szombat, július 02, 2011

Tábor, 2. hét

Ezen a héten nagyjából minden rendben ment. Másik tanárt kaptak a gyerekek és így sokkal nyugodtabban teltek a  délutánok.
Csütörtökön éjjel rettenetes vihar volt, ami inkább szélvihar volt, eső előtte délután esett nagyobb mennyiségben. De  éjjel az szörnyűséges volt. 80 km/ órás szél fújt és csak úgy rázta a házat. Nem sokat aludtunk mi ketten felnőttek, de a gyerekek szerencsére végig aludtak. Aztán még pénteken is nagyon fújt a szél. Csütörtökön, mikor elállt az eső és nekifogott nagyon fújni, több részletben próbáltam összeszedni a barackokat, de szinte bokáig sáros lettem. Azért amit érdemes volt, felszedtem. Reggelre szinte el is fogyott. Nagyon finom a barack és azzal, hogy reggel kimentünk összeszedni a lehullottakat is, jó sokat megmentettünk. Szétválogattam őket, került a szomszédoknak is egy kevés, de jutott eltevésre és evésre is bőven. Szerencsére maradt a fán is.
Annyiban változtattam az eltevés módján, hogy az első forralás után áttekertem a paradicsom passzírozón és utána főztem tovább. A másik változtatás az volt, hogy nem 3/8-os üvegekbe tettem őket, hanem kisebbekbe, amik úgy 300-350 grammosak.
A paradicsomok is kibírták a nagy szelet és már pirosodnak.

Nincsenek megjegyzések: