csütörtök, november 04, 2010

Gyógyulás, madáretetés

Ma egy hete műtötték Mayát. Egész jól telt eddig a hét, nem volt igazán probléma, csak néha kis nyavajgás, hogy fáj. Ma megyünk vissza a kórházba kontrollra, gondolom minden rendben lesz. Be sem lázasodott Maya.
Dominikkal tegnap voltam a fogorvosnál, feltette neki azt a távtartót, amihez még októberben levette a mintát. A távtartó annak a fognak a helyére került, amit ki kellett húzni még a nyáron, mert az majd csak 2-3 év múlva fog kinőni.

Tegnap vettem már madáreleséget, bár egyenlőre egészen jó az idő. Tettem is belőle mindjárt a mogyoróbokorra és ma reggel már azt láttam, hogy jönnek a cinkék. A galambokat egész nyáron etettem, ők is jönnek mindig.
Múltkorában Ica nénivel beszélgettünk, hogy milyen madár az, ami ismeretlen mindkettőnknek, aztán Ica néniék voltak otthon a testvéreinél, és ott egyikük nagy madárismerő, így kiderült, hogy szajkót szoktunk látni itt a kertben.
A kép margaretlea.nolblog.hu-ról van.
Potyognak a levelek és még van egy kevés ásnivaló kinn a kertben, de nagyon szép őszünk van.

Nincsenek megjegyzések: