csütörtök, október 31, 2019

És már vége is lett....

Mármint az októbernek. 
Közben azért történtek dolgok. Munka volt rendesen, attól is akadozik a blogolás. 
Már nagyon készültem arra, hogy legyen végre 2 olyan nap szünetem, amik egymás után vannak. Ki akartuk tisztítani a szőnyegeket, amik szinte mindenhol ott vannak a házban. Ha nem is totális takarításra készültünk, de legalábbis arra, hogy a főbb közlekedési útvonalak és nagyobb egybefüggő felületek ki legyenek mosva a szőnyegtisztítóval. A Tescoban van letéve tárolásra a Rug doctor nevezetű kárpit tisztító, amit online lehet lefoglalni, kifizetni és értemenni, elhozni, dolgozni vele, aztán visszavinni. 
És akkor végre sikerült, 21.-22.-én itthon voltam. Reggel elvittem az autót vizsgáztatni és utána elhoztuk Lilivel a szőnyegtisztítót. Legelőször is gépet kellett letakarítani, mert aki előttünk használta, gyalázatos állapotban hagyta ott. De aztán ment minden a maga útján, viszonylag hamar végeztünk, főleg így hogy eredetileg sem akartunk tökéletességre törekedni. Ahhoz túlságosan tele van a ház viszont már nagyon ráfért. 

Aztán tegnap az egyik munkahelyemen beszabadult egy patkány gyerek, akit azért mikor végre láthatóvá vált, nagyon is el akartunk kapni, de nem sikerült, viszont engem a hadakozás közepette megharapott. Így mondták, hogy azonnal menjek a sürgősségire, tetanuszért. Olyan gyorsan, mint tegnap, én még sosem végeztem a sürgősségin. Kb 1 óra alatt megvolt minden. Kaptam 2 injekciót és egy doboz antibiotikumot, hogy szedjem egy hétig, naponta háromszor.
Az, hogy a patkánynak mi lett a sorsa, nem tudom, mert ma itthon voltam szabadnapon, de csapda lett neki állítva, mert bebújt valami likba. De majd holnap. 
Ma van Halloween, mindenütt díszítések, a legváratlanabb helyeken vannak halálfejek, tökök, meg ki tudja mi minden.   

Nincsenek megjegyzések: