kedd, augusztus 01, 2017

Finomságok...

Már éppen azon voltam, hogy lassanként megírok egy listát, hogy anya miket szedjen majd össze karácsonyi ajándék gyanánt nekünk különböző ennivaló félékből, mikor mit látok a FB-n? Nyílt egy bolt Londonban valamikor a múltban, és mostanra jutottak el odáig, hogy lett webshopjuk is, amit a sokat szídott FB úgy gondolt, hogy engem is érdekelhet. 
Így aztán az elmúlt hetekben lett néhány olyan élelmiszerféle, ami eddig hiányzott az életünkből. Főtt-füstölt tarja, piros arany, majonéz (ami itt is van, csak sokkal ecetesebb az íze), téli szalámi, amit otthon már nagyon rég megvenni sem tudtunk, tarhonya, majonézes torma és még több más dolog. Aztán ahogy feladtam a rendelést, már láttam, hogy fogok én még innen rendelni, mert pont akkor tették fel új áruféleként a savanyúságokat, meg állítólag lesz nemsokára juhtúró is. 
Azért anyának írom a listát, csak némileg megváltozott a tartalma. 

Most itt az elmúlt hetekben kissé csapadékos lett az idő, néha pedig egyenesen kivágták egy medence alját, annyira szakadt az eső. Például azt a növénykémet, aminek az elődjét Nagyanyótól örököltem, aztán átadtam Ancsáéknak, azt itt benn kell tartsam a házban még nyáron is, mert különben lerohad - Magyarországon pedig tavasztól őszig mindig kinn volt a tűző napon. 


Jövő hétre pedig 10 fok körüli hőmérsékletet jósolnak. Pedig éppen itthon leszek szabadságon, ami némileg kényszer, mert ha nem veszem ki, elvész. 

Nincsenek megjegyzések: