szombat, július 08, 2017

Gyuri vezet!

Hosszas vívódás, próbálgatás után úgy döntöttem, hogy mégsem kérek magamnak kontakt lencsét, bármilyen jó ötletnek is tűnt. Pedig jó is lehetett volna, de mégsem. A problémát az okozta, hogy multifokális lencse kellett volna, - amit meg is kaptam -  hogy közelre is és távolra is lássak vele. A távolralátás meg is valósult, a közelre látás viszont nagyon gyenge minőséget produkált. Elég sokszor kell kis betűket is olvasnom napközben, főleg mikor dolgozom, és hát mit tagadjam, nem láttam őket rendesen. Ez viszont nem megengedhető, amikor élelmiszerek lejárati dátumáról van szó esetleg. Az az esetleges pót megoldás, hogy távollátó lencse és közellátó szemüveg kombinációját használjam, az nagyon nem tetszett. Inább maradtam a varifokális szemüvegemnél, mit tolatáskor, ha kell, inkább leteszek. Annyira nem rossz a szemem, hogy ezt ne lássam, viszont a távollátós lencsével a műszerfalat már nem látnám rendesen. Szóval marad minden a régiben, megúsztam egy szemvizsgálat költségével és nem fizetek minden hónapban külön azért, hogy még rosszul is érezzem magam a szememmel. 

Ami az elmúlt hetek, lassan hónapok, nagy híre, hogy Gyuri minden reggel, mikor dolgozni megy, vezet. Ő viszi le saját magát dolgozni és én megyek érte, ha tudok. Úgy tűnik, hogy egyre kényelmesebben érzi magát vele, még ha nem is szereti tiszta szívből egyenlőre. 


Nincsenek megjegyzések: