csütörtök, február 23, 2012

Bennünket is elkapott a betegség

Nagyon sok a beteg gyerek a suliban, most már itthon is. Mindenki itthon van. Köhögés, taknyolás, láz, fejfájás, rossz közérzet, különféle kombinációkban. Szerdán mennek leghamarabb iskolába, ha meggyógyultak. Tegnap már itthon volt reggel Beni, Maya és Domi is, délben pedig hazahoztam Lilit is, aki akkor szólt utánam, hogy nincs jól, mikor bementem Domi ebédjéért. Csücsköm még tartja magát, bár a környezetében a kollégái is dőlnek jobbra-balra.
Lassan tavaszodik, bár most még ott tartunk, hogy a melegedés miatt egyenlőre csak tocsogunk a sárban. Ma például csak azért nem vittem ki a ruhákat szárítani, mert tiszta sár kinn minden a szárító alatt. Tegnap még volt olyan hideg, hogy mikor kiteregettem, akkor fagyos volt minden, de mikor már be kellett szednem a ruhákat, akkorra már majdnem elsüllyedtem a sárban.

Nincsenek megjegyzések: