vasárnap, február 18, 2018

Kuplungozás

Most a héten, hogy mentünk csütörtökön dolgozni, Csücsköm azt mondja, hogy olyan furcsa a kuplung. Mondtam neki, hogy igen, én is éreztem valamit, csak nem voltam teljesen biztos a dolgomban, hogy tényleg van vele valami. De így, hogy minden figyelemfelhívás nélkül ő is érzett valami kellemetlent, ez azt jelentette, hogy biztosan el kell vinni a szerelőhöz. Úgyhogy még aznap reggel felmentem, de persze nem tudtak vele mit csinálni hirtelen, mert tele volt a szervíz is és kevesen voltak a fiúk is. Úgyhogy hétfőn megyek megint. 
Aztán csütörtök este már nem csak furcsán nehéz volt a pedál, hanem egyenesen nem akart visszapattanni azután, hogy lenyomtam a lábammal. Legutóbb ilyet talán a kispolszkiban éltem meg, de annak bowdenje volt,  ami először kiszőrösödött, aztán elszakadt. Ennek nem is tudom, hogy milye van.  Nem volt annyira vicces végigmenni a városon egyesben ki Csömör határába a szerelőhöz.... Így aztán abban maradtunk, hogy legközelebb csak a szerelőhöz megy az autó, lesz ami lesz, megyünk busszal, taxival, ki mivel tud. 
Szegény Csücsök járt rosszabbul, mert időben sem jött a busza, taxi sem volt a busz végállomásnál reggel és hazafelé is nyüglődés volt. Én csak tegnap este bosszankodtam azon, hogy a Firstbus Group appja egy nagy-nagy rakás sz@r. Semmire sem jó, viszont valahogy jó lett volna megtudni, hogy a hirtelen jött szombati túlmunkára hogyan tudok bemenni, mert első nekifutásra azt írta, hogy este 10-kor induljak el, hogy reggel 7.45-re odaérjek. 
Otthon aztán kiderült, hogy nem változott a menetrendnek az a része, de addigra az egyik kolléganőmmel sikerült megegyezni, hogy felvesz itt az utca végénél levő iskolánál.Mindenképpen hamarabb értem be, mint ha a busszal szórakozok, mert régebben úgy 8 körül szoktam beérni, ha szombatra kellett mennem. De a honlapjuk sem működik rendesen, úgyhogy elkéne ott is néhány rendes informatikus. 
Annyi vígaszom volt, hogy több mint egy év után, azért valamikor januárban megkaptam a counciltól az ID-mat és azzal sokkal olcsóbban tudtam napi jegyet venni. 4.50 helyett 1 fontért. 

És még szombaton próbáltak rábeszélni a vasárnapi munkára, amit azzal el tudtam hárítani, hogy nem tudok mivel hazamenni, mert 5-6 között este már elmennek az utolsó buszok, de ma reggel már jött egy üzenet, hogy esetleg hétfő délután nem akarnék-e mégiscsak bemenni. Szegényeknek visszaüzentem, hogy nem, a kocsit akarnám megjavíttatni, hogy legyen mivel elmenni Bridgendbe csütörtökön. Amúgy  meg 10 napot dolgoztam egy végtében. Most úgy jól esik itthon lenni egy kicsit. 

Nincsenek megjegyzések: